Müügitingimused

E-POE KASUTUSTINGIMUSED

1. KASUTUSTINGIMUSTE OBJEKT JA ÜLDSÄTTED

1.1 Käesolevad AP&P GRUPI AS e-poe müügitingimused (edaspidi Tingimused) reguleerivad aadressil www.veefilter.ee asuva veebipoe (edaspidi e-poe) haldaja, kelleks on AP&P GRUPI AS (registrikood 10236330, asukoht Mäealuse 10, Tallinn 12618 Harjumaa , edaspidi Müüja), ja e-poe eraisikust kui ka juriidilisest isikust kasutaja (edaspidi Ostja) vahelisi e-poe kasutamisest ja selle käigus sõlmitavatest tehingutest tulenevaid õigussuhteid.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veefilter.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral lähtutakse  prioriteetsuse määramisel müügilepingust.

1.4 AP&P GRUPI AS on õigustatud Veefilter.ee e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.veefilter.ee kaudu.

2. HINNAD

2.1 Kõikide e-poes müüdavate toodete (edaspidi Kaup) hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu, samuti muid riiklikke või kohaliku omavalitsuse poolt kehtestatud makse.

2.2 Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.

2.3 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata kui Kaup on laost otsa saanud (peale tellimuse esitamist selgub, et tellitav Kaup sai laost otsa), Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud süsteemivea tõttu valesti.
Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui Ostja on jõudnud Kauba eest ettemaksu teha.

3. OSTUKORV JA MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE

3.1 Ostja poolt e-poest välja valitud kauba müügitehingu sooritamiseks tuleb Ostjal esmalt lisada soovitav Kaup virtuaalsesse ostukorvi (edaspidi Ostukorv), klikkides selleks kauba tooteinfo leheküljel asuvale nupule „Lisa ostukorvi“. Juhul, kui Ostja soovib sama müügitehingu raames osta veel Kaupu, peab ta eelkirjeldatud toimingu sooritama iga tema poolt soovitava kauba puhul. Ostukorvis kogustes tehtud muudatuste kinnitamiseks tuleb klikkida nupul „Uuenda“.

3.2 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

3.3 Tellimuse vormistamise jätkamiseks ostukorvis tuleb klikkida nupul „Maksma“. Ostja suunatakse kontaktinfo sisestamise lehele. Olge kontaktandmete sisestamisel lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete häireteta tarne.

3.4 Klikkides kontaktandmete sisestamise lehel nuppu „Jätka“ suunatakse Ostja tarneviisi valiku lehele.

3.5 Ostja poolt Ostukorvi lisatud Kaupade hinnale lisandub transpordikulu, mis liidetakse automaatselt Ostja poolt Kaupade eest tasumisele kuuluvale hinnale.

3.6 Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest AP&P GRUPI AS arvelduskontole.

4. MÜÜGILEPINGU EEST TASUMINE

4.1 Veefilter.ee e-poes saab Kauba eest tasuda, kasutades Maksekeskuse poolt pakutavaid makseviise – Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja COOP Pank.
AP&P GRUPI AS on isikuandmete vastutav töötleja, AP&P GRUPI AS edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

4.2 Tasuda saad ka arvega. Arvega tasumisel saadame pärast tellimuse laekumist Ostja e-mailile arve, mille Ostja tasub arvel näidatud kuupäevaks.

4.3 Kui Ostja ei ole 3 kalendripäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest tasunud tellimuses toodud Kauba eest, tühistab Müüja tellimuse ning müügilepingut Ostja ja Müüja vahel Kauba suhtes ei sõlmita.

4.4 Tellimisel Kauba osas saadab Müüja ettemaksu arve. Enne ettemaksu arve tasumist Kauba tellimust tarnijale ei esitata.

5. KAUBA KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

5.1 Kauba tellimine Veefilter.ee esindustesse. Kaupa saab tellida tasuta Veefilter.ee esindustesse, valides tarneviisiks “Tulen ise järele “. Selle tarneviisi puhul saad tellimuse kätte Veefilter.ee esindustest E-R 8.30-17.00 Tallinnas, Mäealuse 10 või Tartus, Tähe 127g. Kauba saad enamasti kätte kuni 3 tööpäeva jooksul, v.a kui tellimus on tehtud pärast kella 17:00, ja v.a pühadeaegsed erijuhud või kui toote juures on ostmise hetkel märge “Tellimisel” või kui anname e-kirja teel teada hilisema kättesaamise aja.

5.2 Kauba tellimine DPD pakiautomaati. Kui Ostja soovib tellimust saada kätte järgmisel päeval, siis tuleb ost teha tööpäeval (E-R) enne kella 12:00. Sel juhul jõuab tellimus eeldatavalt sihtkohta juba järgmisel tööpäeval. Kui Ostja sooritab ostu pärast kella 12:00, jõuab pakk valitud automaati eeldatavalt ülejärgmisel tööpäeval. Reedel pärast kella 12:00, laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse automaatidesse eeldatavalt ülejärgmisel tööpäeval.

5.3 Kauba tellimine DPD kulleriga. Tellimuse kättetoimetuspäeval saab paki saaja SMS-sõnumi, milles on toodud ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga. Kullerit oodates hoia telefon käepärast ning ole kindel, et volitatud isik on kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Kättetoimetamise aeg on Harjumaal keskmiselt 2-3 tööpäeva, mujal Eestis 3-4 tööpäeva. Kullerfirma toimetab Kauba Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.4 Kaup antakse kulleri poolt Ostjale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist palume Ostjal kindlasti toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Ostjal vigastatud pakendiga tootest teatada e-maili teel info@veefilter.ee  või AP&P GRUPI AS kontakttelefonile 6563 137. Vigastatud pakendist tuleb teha viivitamatult fotod ning vigastatud pakend säilitada kuni pretensiooni lahendamiseni.

5.5 Müüja kohustub viivitamatult või otsekohe pärast Lepingu jõustumise kohta informatsiooni saamist asuma müügitehingut täitma, väljastades müügitehingu objektiks oleva Kauba Ostja poolt märgitud sihtkohta (kui Ostja valib transpordiviisiks “Tulen ise järele”) või transpordiettevõttele (kui Ostja valib transpordiviisiks DPD pakiautomaadi või DPD kulleri).

5.6 Juhul, kui Ostja poolt tellitud Kaupa ei ole laos (toote juures on märge “Tellimisel”) ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et Kauba kohaletoimetamine 3-4 päeva jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui Kaupade tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Müüja ei vastuta, teatatakse sellest Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud kontakttelefoni või e-maili teel 2 tööpäeva jooksul alates Lepingu jõustumisest ning ühtlasi antakse teada Ostja poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtajad. Sellisel juhul võib olla maksimaalne tarneaeg alates tellimuse vastuvõtmisest 1 kuu juhul kui Ostjat ei ole teavitatud pikemast tarneajast. Kui toote staatus on “Tellimisel”, soovitame tarneaja üle täpsustada enne tellimist.

5.7 Juhul, kui Ostja kaotab Kauba kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi Kauba ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse. 

5.8 Ostja peab Kauba kättesaamisel ja selle kasutusse võtmisel arvestama, et ta avaks Kauba pakendi võimaluse korral ettevaatlikult seda kahjustamata ning säilitaks Kauba pakendi, samuti Kaubale paigutatud tehasekleebised ja seerianumbrid, et välistada lepingust taganemise soovi korral sellega seonduvad riskid vastavalt Tingimuste p-le 6.

5.9 Ostukorvis kuvatavad transpordi hinnad kehtivad Eesti Vabariigi piires. Juhul, kui Ostja poolt ostetud Kauba sihtkoht asub väljapool Eesti Vabariiki, täpsustab Müüja Kauba sihtkohta toimetamise tähtaja Ostjaga iga Kauba puhul eraldi. Kauba kättetoimetamise täpsemad tingimused ja võimalused väljapoole Eesti Vabariiki sõltuvad rahvusvahelise transpordiettevõtte tingimustest ja tavadest.

6. MÜÜGILEPINGUST TAGANEMINE JA KAUBA TAGASTAMINE

6.1 14-päevane tagastamisõigus kehtib ainult Füüsilisest isikust Ostjatele. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata. 

6.2 Füüsilisest isikust Ostjal on õigus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Müüja e-posti aadressile info@veefilter.ee  vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga või helistades AP&P GRUPI AS kontakttelefonil +372 6563 137.

6.3 Füüsilisest isikust Ostjal on õigus taganeda interneti/telefoni teel sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamist tõendab Ostja allkiri Kauba saatelehel koos Kauba kättesaamise kuupäevaga või postiautomaadist välja võtmise kuupäev.

6.4 Müügilepingust taganemiseks peab Ostja esitama Müüjale nimetatud tähtaja jooksul taganemisavalduse (avalduse näidise leiad kauba tagastamine ), milles Ostja märgib, kas ta soovib läbi lepingust taganemise saada Müüjalt tagasi Kauba hinna ja kättetoimetamise kulud või vahetada ostetud Kauba mõne muu Müüja poolt pakutava Kauba vastu.

6.4.1 Taganemiseks on vajalik Ostjal saata taganemisavaldus e-postile info@veefilter.ee , kus on märgitud ära tagastatav kaup, arve number ja arveldusarve number kuhu Kauba eest tasutud summa tagastatakse. Ostja loetakse Kauba tagastamise kohustuse tähtaegselt täitnuks, kui ta on tellitud Kauba tagasi saatnud 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse tegemise päevast.

6.5 Tagastatav Kaup peab olema komplektne (sisaldama kahjustamata tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, patareid, jne), terve ning kasutamata. Kui Kaup on ostetud kampaania korras, kus Kaubale on lisatud veel mõni Kaup, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st. kõik Kaubad). Kaup peab olema seisukorras, mida võib eeldada, kui kaupluses kaubaga tutvutakse.

6.6 Kauba tagastamisega seotud transpordikulud tuleb tasuda Ostjal vastavalt valitud tagastamise viisile, v.a kui tegu on vale või tootja poolt defektse tootega. Juhul kui Ostjal on võimalik Kaup tagastada sama uksekoodi alusel, millega tellimus kätte saadi ning tagastamine on seetõttu Müüja kulul, on Müüjal õigus tagastuskulu tasaarveldada tagastamisele kuuluvast summast. Kui tegu on vale või defektse Kaubaga, katab Müüja vajadusel (kui kaupa poodi tuua pole võimalik) Kauba tagastamise mõistlikud tarnekulud ning maksab Ostjale raha tagasi 14 päeva jooksul. Müüjal on õigus sisse nõuda transpordikulud juhul, kui Ostja soovil kasutati esialgseks kauba transpordiks tavatranspordist oluliselt kallimat transpordiviisi (nt. kiirpost, kuller).

6.7 Ostja on kohustatud tagastatud Kauba toimetama Müüjani 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Juhul kui Kaup on müüjani jõudnud nimetatud perioodi jooksul ning Kaup on müügikõlblik, tagastab Müüja ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates tagastamissoovi laekumiseset, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh ka tellimuse kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui Ostja on valinud Müüja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi. Sel juhul ei pea Müüja ostjale kulu tagastama. 

6.7.1 Kui Kaup ei ole nimetatud tähtaja (14 päeva) jooksul Müüjani jõudnud, võib Müüja keelduda tagastusest ning raha tagasimaksmisest. Tagasimakse tähtaeg pikeneb Kauba tagasisaatmise transpordi aja võrra ning teostatakse peale nõuetele vastava Kauba Müüjani jõudmist.

6.8 Kui pärast Kauba tagastamist Müüja poolt teostatud Kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud Kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt 14 päeva jooksul arvates Kauba tagastamisest. Müüjal on õigus tasaarvestada Kauba väärtuse vähenemine Ostja poolt Kauba eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga.

6.8.1 Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Ostjal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.8.2 Ostja on kohustatud kogu Kauba väärtuse hüvitama juhul kui Kaup on Ostja poolt ümber töödeldud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD JA MÜÜJA VASTUTUS KAUBA MITTEVASTAVUSE PUHUL

7.1 Pretensioonide esitamise õigus

7.1.1 Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Kauba üleandmisest Ostjale.

7.1.2 Pretensiooni esitamise aluseks on Ostja esitatud ostudokument.

7.1.3 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. 

7.2 Müüja vastutus Kauba mittevastavuse puhul.

7.2.1 Seadmete garantiiperioodid võivad olla tootjatel erinevad. Tootja poolt antav müügigarantii, mille täpsem sisu, tähtaeg, kehtivusala jm tingimused on määratud konkreetse Kauba poolt antava müügigarantii tingimustes. Ostjal on õigus teda huvitava Kauba tootja müügigarantii olemasolu ja täpsemate tingimuste kohta info saamiseks pöörduda Müüja poole läbi internetikeskkonna („Klienditugi/Võta ühendust“), läbi e-kirja teel saadetava päringu aadressile info@veefilter.ee, helistades telefoninumbrile +372 6563 137 või tulles Veefilter.ee esindustesse kohapeale.

7.2.2 Müüja ei vastuta Kauba puuduste eest, mis on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise, rikkumise või muu sellise tõttu.

7.2.3 Kui tegu on vale või tootja poolt defektse tootega, katab Müüja vajadusel toote tagastamise tarnekulud ning maksab Ostjale raha tagasi 14 päeva jooksul.

7.2.4 Lisaks müügigarantiist tulenevatele õigustele on Ostjal ka muud seadusest tulenevad õigused. Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimuste mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda ja leping üles öelda. 

7.2.5 Lepingu ülesütlemise korral tagastatakse Ostjale lepingu alusel saadu 14 päeva jooksul arvates otsuse tegemisest.

8. TINGIMUSTE MUUTMINE, VAIDLUSTE LAHENDAMINE

8.1 Müüjal on õigus Tingimusi osaliselt või täielikult ühepoolselt ja ilma etteteatamata muuta. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest koduleheküljel www.veefilter.ee. Kui Ostja esitas tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele Ostja poolt tellimuse esitamise hetkel kehtinud Tingimusi,v.a kui seaduses või Tingimustes on ette nähtud teisiti.

8.2 Tingimuste osapooled vastutavad teineteise ees Tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahju eest või Kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ette ei näinud ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.3 Ostjal on Müüja e-poe osas tekkinud pretensioonide korral õigus edastada need e-posti teel info@veefilter.ee või helistada telefonil +372 6563 137.

8.4 Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu, veebikeskkonna http://ec.europa.eu/odr kaudu või kohtule. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Müüja leppinud kokkuleppelise kohtualluvusena kokku Müüja asukohajärgse kohtu.

9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe Veefilter.ee omanik AP&P GRUPI AS kaitseb oma klientide privaatsust. Sellest tulenevalt oleme koostanud antud privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad klientide andmete kogumist, avaldamist, kasutamist, talletamist ning edastamist. Meie tingimused on kooskõlas Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

9.1 Veebipoe veefilter.ee isikuandmete vastutav töötleja on AP&P GRUPI AS, registrikood 10236330, aadress Mäealuse 10, Tallinn 12618, Harjumaa ja e-post info@veefilter.ee.

9.2 Milliseid isikuandmeid töödeldakse

9.3 Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse. Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

9.4 Õiguslik alus. Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

9.5 Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse. Maksete teostamiseks vajalikke isikuandmeid edastatakse selleks volitatud töötlejale, Maksekeskus AS-le. Isikuandmed edastatakse ka veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

9.6 Turvalisus ja andmetele ligipääs.Isikuandmeid hoitakse majandustarkvara Directo serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab enda teadmistele vastavaid asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

9.7 Isikuandmetega tutvumine ja parandamine.Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

9.8 Nõusoleku tagasivõtmine. Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

9.9 Säilitamine. Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks,  tarbijavaidluste lahendamiseks või muul seadusandluses ettenähtud juhul. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat, kui seadusandlus ei sätesta pikemat aega. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat. 

9.10 Kustutamine. Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

9.11 Ülekandmine. E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

9.12 Otseturustusteated.E-kirja aadressi kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta kirjalikult ja identifitseeritavalt ühendust klienditoega. 

9.13 Vaidluste lahendamine. Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (vaata KONTAKTID). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

10. KÜPSISTE KASUTAMINE

Sarnaselt paljudele teistele veebipoodidele, kasutab ka Veefilter.ee küpsisteks kutsutavaid tekstifaile, mille eesmärk on aidata meil lehte arendada ja tagada lehel parim kasutajakogemus. Küpsis on tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse ning mis võimaldavad ära tunda Kasutaja seadme veebilehtede külastamisel.

Kasutaja nõustub küpsiste paigaldamisega, andes sellekohase nõusoleku Haldaja veebilehel. Hädavajalike küpsiste paigaldamiseks Haldaja Kasutajalt nõusolekut ei küsi kui Kasutaja on avaldanud soovi või andnud nõusoleku sellise teenuse osutamiseks, mis ilma vastava küpsiseta ei toimi (näiteks maksmine).

 Millised küpsiseid kasutame?

Selle e-poe külastamise tulemusel võib teie veebilehitseja salvestada küpsiseid järgmistest kategooriates:

 1. Hädavajalikud küpsised

Hädavajalikud küpsised on need, mis tagavad kasutajale ligipääsu veebisaidil pakutavatele kliendile suunatud teenustele ja mõningate omaduste kasutamiseks, näiteks ligipääs turvalistele aladele. Ilma nende küpsisteta ei oleks võimalikud sellised tavapärased teenused nagu maksmine, turvaline sisselogimine kontole ja teised boonused, mis kaasnevad kliendikonto omamisega. 

2. Funktsionaalsuse ja toimivuse küpsised

Need küpsised toetavad meie veebilehe toimivust ja funktsionaalsust, kuid ei ole ilmtingimata lehe toimimiseks hädavajalikud. Nende küpsiste abil tuvastab veebileht kasutaja ning peab (soovi korral) meeles kliendi sisselogimise andmed, võimaldab teatud ajaperioodiks talletada ostukorvi lisatud tooted jne. 

3. Statistilised küpsised

Kasutame laialt analüütikatarkvara ja mõõdame selle abil veebilehe külastatavust. Need küpsised ei kogu Isikuandmeid. Kogutud informatsioon liidetakse ja anonümiseeritakse. Nende küpsiste eesmärgiks on parandada Veefilter.ee e-poe toimimist.

4. Reklaami-küpsised

veefilter.ee veebilehel kasutatakse mitmeid usaldusväärseid kolmandate osapoolte küpsiseid. See võimaldab kasutajal jagada lehti sotsiaalvõrgustikes ning kuvada personaliseeritud asjakohast reklaami. Nõnda võimaldavad need küpsiseid kuvada reklaame näiteks erinevatel Google’i ja Google’i partnerettevõtete platvormidel. Need küpsised ei kogu isikuandmeid.

Kuidas küpsiste kasutamist piirata või kustutada?

Kasutajal on võimalik muuta küpsise seadeid ja kustutada küpsis oma veebilehitseja (Internet Explorer, Firefox, Chrome jt) seadistuste kaudu. Rohkem informatsiooni küpsiste ja nende kasutamise piiramise kohta leiab veebileht www.youronlinechoices.com.